20 października 2006

Z jedynych ciekawostek dnia dzisiejszego:

1) na łacinę uczęszcza już z nami CAŁA filología gallega (czyli Daniél, Pablo i Fatima), jakoś udało im się wyłgać z zajęć z tą ich szaloną kobietą
2) znów udało mi się wpaść na gg i mam nadzieję, że będzie mi się to teraz udawało nieco częściej i w miarę regularnie – jak już ustalę dyżury, to dam znać ;)
3) zrezygnowałam z zajęć z gramatyki historycznej. Za dużo tłumaczenia co, jak i po co, ale wiem chyba co robię, więc powinno być OK :) Mój plan jest już PRAWIE gotowy (matko, który ja już raz to powtarzam?), choć wpadł mi jeszcze jeden szalony pomysł do głowy, więc nie wiadomo tak do końca, kiedy będę mogła się nim pochwalić ;)
4) Magda i Roksana wyruszyły w dalszą podróż po Hiszpanii i okolicach, a w naszym domu nagle zrobiło się dziwnie pusto… Dziękujemy, dziewczynki, za odwiedziny. I zapraszamy kolejnych chętnych!